Obiekt Dom „Pod koziołkami” w Szklarskiej Porębie przy ul. Kasprowicza 13 F, zwany dalej Pensjonatem, świadczy odpłatnie usługi noclegowe i gastronomiczne.
Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 14:00 w dniu wynajęcia i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.
Zadatki
Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w Pensjonacie jest wpłata zadatku w wysokości 30% kosztów pobytu, w terminie do 3 dni roboczych od momentu wprowadzenia rezerwacji wstępnej.
Po odnotowaniu wpływu zadatku, drogą mailową lub telefonicznie potwierdzamy rezerwację.
Brak wpływu zadatku w okresie 3 dni roboczych od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej skutkuje anulowaniem w/w rezerwacji.
Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu Pensjonatu.
Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji.
Płatności
Aktualny cennik za usługi Pensjonatu dostępny jest na stronie internetowej www.dompodkoziolkami.pl oraz w recepcji.
Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenniku, w szczególności dla ostatnich wolnych pokoi ( oferty „last minute” ). Ceny rezerwacji wcześniej zawartych nie ulegają zmianie.
Gość przybywający do Pensjonatu zobowiązany jest do dokonania w dniu przyjazdu zameldowania w recepcji zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi zmianami.
Gość przybywający do Pensjonatu na dłużej niż jedną dobę, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej zgodnie z Uchwałą nr XVI/162/11 Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie z dnia 28.11.2011.
Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierane są w dniu przyjazdu lub najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego.
Wszystkie należności za usługi pobiera recepcja.
W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, Gościowi nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.
Gość nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
Dzieci
Zniżki dla dzieci naliczane są na podstawie dokumentu stwierdzającego datę urodzenia.
Za dzieci do 3 lat - bez świadczeń (tzn. śpiące i jedzące z 2 osobami pełnopłatnymi ) nie pobieramy opłaty pobytowej.
Dzieciom do lat 10 przysługuje 30 % zniżki.
Na terenie Pensjonatu opiekę nad dziećmi sprawują i odpowiedzialność za nie ponoszą rodzice lub opiekunowie ( w szczególności dotyczy to takich miejsc jak pokój i plac zabaw, basenik oraz strefa rozrywki i strefa MINI SPA ).
Zwierzęta
Akceptujemy zwierzęta, jednak każdorazowo prosimy o wcześniejszą konsultację w tej sprawie.
Gość przywożący ze sobą zwierzę winien zgłosić ten fakt w dniu przybycia do Pensjonatu.
Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, aby zwierzę nie zagrażało innym Gościom oraz pracownikom i mieniu Pensjonatu (smycz, kaganiec, kojec, klatka itp.)
Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnych pomieszczeń Pensjonatu ( jadalnia, bar, sala zabaw itd.)
Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel.
Miejsca postojowe
Pensjonat dysponuje niestrzeżonym, monitorowanym placem z przeznaczeniem na miejsca postojowe dla pojazdów Gości. Parkowanie w/w. pojazdów jest dozwolone wyłącznie w miejscu przeznaczonym do tego celu.
Korzystanie z miejsc postojowych jest bezpłatne.
Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa oraz znajdujące się w nim mienie.
Obowiązki pensjonatu
Pensjonat ma obowiązek zapewnić swoim Gościom:
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania informacji o Gościu
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług
- sprawność urządzeń technicznych.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
Nie odpowiadamy za niedogodności powstałe z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie wody, prądu lub gazu itp.
Bezpieczeństwo i wygoda gości
W Pensjonacie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 7:00.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Pensjonatu lub Gości, bądź szkodę Gościom, pracownikom Pensjonatu lub osobom trzecim przebywającym w Pensjonacie.
Osoby odwiedzające, nie zameldowane w Pensjonacie, mogą przebywać na jego terenie w godz. 7:00 - 22:00, po uprzednim powiadomieniu pracownika recepcji.
Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
Za zgubione klucze pobieramy opłatę w kwocie 50 zł
Pensjonat ponosi odpowiedzialność za rzeczy i mienie Gościa wniesione na teren Pensjonatu zgodnie z przepisami K.C.
Gość powinien poinformować o utracie lub zaistniałej szkodzie rzeczy wniesionych do Pensjonatu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Obowiązki gości
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzysta podczas pobytu w Pensjonacie, a które powstały z jego winy, winy dzieci przebywających pod jego opieką, z winy jego zwierzęcia, bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, na terenie Pensjonatu zabronione jest używanie czajników elektrycznych, grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych oraz gazowych.
Na terenie Pensjonatu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
Sprzęt sportowy ( narty, deski snowboardowe, buty narciarskie, rowery itp.) należy przechowywać wyłącznie w przeznaczonym do tego celu, monitorowanym pomieszczeniu. Obowiązuje absolutny zakaz wnoszenia w/w sprzętu do pokoi.