fbpx
RezerwacjaOnline

Opis działalności

  • Obiekt Dom „Pod koziołkami” w Szklarskiej Porębie przy ul. Kasprowicza 13 F, zwany dalej Pensjonatem, świadczy odpłatnie usługi noclegowe i gastronomiczne.
  • Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu wynajęcia i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.

Zadatki

  • Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w Pensjonacie jest wpłata zadatku w wysokości 30% kosztów pobytu, w terminie do 3 dni od momentu wprowadzenia rezerwacji wstępnej.
  • Po odnotowaniu wpływu zadatku, drogą mailową lub telefonicznie potwierdzamy rezerwację.
  • Brak wpływu zadatku w okresie 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej skutkuje anulowaniem w/w rezerwacji.
  • Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu Pensjonatu.
  • Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji.

Płatności

  • Płatności obsługiwane są przez Przelewy24.
  • Aktualny cennik za usługi Pensjonatu dostępny jest na stronie internetowej www.dompodkoziolkami.pl oraz w recepcji.
  • Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenniku, w szczególności dla ostatnich wolnych pokoi ( oferty „last minute” ). Ceny rezerwacji wcześniej zawartych nie ulegają zmianie.
  • Gość przybywający do Pensjonatu zobowiązany jest do dokonania w dniu przyjazdu zameldowania w recepcji zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi zmianami.
  • Gość przybywający do Pensjonatu na dłużej niż jedną dobę, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej zgodnie z Uchwałą nr XVIII/170/19 Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie z dnia 30.10.2019.
  • Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierane są w dniu przyjazdu lub najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego.
  • Wszystkie należności za usługi pobiera recepcja.
  • W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, Gościowi nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.
  • Gość nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

Dzieci

  • Zniżki dla dzieci naliczane są na podstawie dokumentu stwierdzającego datę urodzenia.
  • Za dziecko do 3 lat - bez świadczeń (tzn. śpiące i jedzące z 2 osobami pełnopłatnymi ) nie pobieramy opłaty pobytowej.
  • Dzieciom do lat 10 przysługuje 30 % zniżki.
  • Na terenie Pensjonatu opiekę nad dziećmi sprawują i odpowiedzialność za nie ponoszą rodzice lub opiekunowie ( w szczególności dotyczy to takich miejsc jak pokój i plac zabaw, basenik oraz strefa rozrywki i strefa MINI SPA ).

Zwierzęta

  • Akceptujemy zwierzęta, jednak każdorazowo prosimy o wcześniejszą konsultację w tej sprawie.
  • Gość przywożący ze sobą zwierzę winien zgłosić ten fakt w dniu przybycia do Pensjonatu.
  • Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, aby zwierzę nie zagrażało innym Gościom oraz pracownikom i mieniu Pensjonatu (smycz, kaganiec, kojec, klatka itp.)
  • Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnych pomieszczeń Pensjonatu ( jadalnia, bar, sala zabaw itd.)
  • Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel.

Miejsca postojowe

  • Pensjonat dysponuje niestrzeżonym, monitorowanym placem z przeznaczeniem na miejsca postojowe dla pojazdów Gości. Parkowanie w/w. pojazdów jest dozwolone wyłącznie w miejscu przeznaczonym do tego celu.
  • Korzystanie z miejsc postojowych jest bezpłatne.
  • Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa oraz znajdujące się w nim mienie.

Obowiązki pensjonatu

  • Pensjonat ma obowiązek zapewnić swoim Gościom: - bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania informacji o Gościu - profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług - sprawność urządzeń technicznych.
  • W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
  • Nie odpowiadamy za niedogodności powstałe z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie wody, prądu lub gazu itp.

Bezpieczeństwo i wygoda gości

  • W Pensjonacie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 7:00.
  • Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  • Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Pensjonatu lub Gości, bądź szkodę Gościom, pracownikom Pensjonatu lub osobom trzecim przebywającym w Pensjonacie.
  • Osoby odwiedzające, nie zameldowane w Pensjonacie, mogą przebywać na jego terenie w godz. 7:00 - 22:00, po uprzednim powiadomieniu pracownika recepcji.
  • Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
  • Za zgubione klucze pobieramy opłatę w kwocie 50 zł
  • Pensjonat ponosi odpowiedzialność za rzeczy i mienie Gościa wniesione na teren Pensjonatu zgodnie z przepisami K.C.
  • Gość powinien poinformować o utracie lub zaistniałej szkodzie rzeczy wniesionych do Pensjonatu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Obowiązki gości

  • Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzysta podczas pobytu w Pensjonacie, a które powstały z jego winy, winy dzieci przebywających pod jego opieką, z winy jego zwierzęcia, bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, na terenie Pensjonatu zabronione jest używanie czajników elektrycznych, grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych oraz gazowych.
  • Na terenie Pensjonatu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
  • Sprzęt sportowy ( narty, deski snowboardowe, buty narciarskie, rowery itp.) należy przechowywać wyłącznie w przeznaczonym do tego celu, monitorowanym pomieszczeniu. Obowiązuje absolutny zakaz wnoszenia w/w sprzętu do pokoi.